logo ROPS logo UE

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

    Na podstawie art. 11 ust.1 i art. 13  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r  o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016 r.,poz.902)

     

    KIEROWNIK  GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W  POPIELOWIE

    ogłasza  nabór na wolne  stanowisko urzędnicze

    referenta ds. funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych w

    Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Popielowie

     

     

     

     

    Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące  wymagania:

    1. Wymagania niezbędne :

    1)      obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się  obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 11 ust.2  ustawy z dnia 21 listopada 2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r.,poz. 902)

    2)      pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

    3)      wykształcenie  minimum średnie preferowane ekonomiczne, administracyjne, prawne;

    4)      niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia  publicznego lub  umyślne  przestępstwo  skarbowe;

    5)      ogólna znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Ustawy o rachunkowości, Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z  2015, poz. 114 z późn. zm.), Ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2015, poz. 859 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych do powyższych ustaw,

    6)      dobra znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu Microsoft Office

    7)      stan  zdrowia pozwalający  na  zatrudnienie  na  stanowisku   urzędniczym

    8)      nieposzlakowana opinia

    2. Wymagania dodatkowe:

    1)      łatwość w  przyswajaniu  wiedzy,  chęć   podnoszenia  kwalifikacji

    2)      umiejętność interpretowania przepisów prawa,

    3)      dyspozycyjność

    4)      komunikatywność  i   umiejętność  pracy  w   zespole

    5)      samodzielność  i   kreatywność

    6)      znajomość  podstaw  funkcjonowania  administracji   samorządowej

    7)      mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej

    8)      mile widziany co najmniej 3-letni staż pracy

     

    3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

    1. Prowadzenie  spraw z zakresu  realizacji ustawy o funduszu alimentacyjnym oraz ustawy o świadczeniach rodzinnych
    2. Obsługa systemów informatycznych wspomagających zakres realizowanych zadań,
    3. Prowadzenie spraw z zakresu egzekucji należności wobec dłużników alimentacyjnych, w tym współpraca z komornikami sądowymi, policją, sądem, starostwem powiatowym,
    4. Sporządzanie analiz i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań,
    5. Dbałość o bezpieczeństwo posiadanych danych i akt, staranne  prowadzenie dokumentacji i jej archiwizacja,
    6. Pełnienie zastępstwa w razie usprawiedliwionej nieobecności pracownika ds. świadczeń rodzinnych.

    4.  Informacja o warunkach  pracy na stanowisku:

    1)   praca  w   siedzibie  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Popielowie  na  piętrze (budynek nie posiada  windy),

    2)  praca   w pełnym  wymiarze  czasu pracy,

    3)  umowa  o  pracę  na  czas  określony z  możliwością  zatrudnienia  na   czas   nieokreślony (po odbyciu służby przygotowawczej, w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym),

    4) Praca wymaga komunikacji werbalnej bezpośredniej i telefonicznej, obsługi komputera przez minimum 4 godziny dziennie, poruszania się po terenie siedziby Ośrodka.

    5.  Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych

    W   miesiącu  poprzedzającym  datę   upublicznienia    ogłoszenia   wskaźnik  zatrudnienia osób  niepełnosprawnych  w  Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Popielowie,  w rozumieniu   przepisów  o   rehabilitacji   zawodowej  i  społecznej   oraz  zatrudnieniu osób  niepełnosprawnych,  jest   niższy   niż  6 %.

     

    6.  Wymagane  dokumenty  aplikacyjne:

    1)  list motywacyjny

    2)  życiorys  z   informacjami  o  wykształceniu  i   opisem   dotychczasowego    przebiegu pracy   zawodowej,

    4)  kserokopia   dowodu   osobistego     poświadczona   przez   kandydata   za    zgodność  z   oryginałem,

    5)  kserokopie  dokumentów  potwierdzających wykształcenie  i   kwalifikacje  zawodowe poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,

    6)  kserokopie   innych   dokumentów  o  posiadanych  kwalifikacjach   i umiejętnościach (certyfikaty   językowe,  zaświadczenia  o    ukończonych  kursach  i   szkoleniach etc.) poświadczone  przez  kandydata  za  zgodność   z  oryginałem,

    7)  kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, a w przypadku trwania  stosunku pracy – oświadczenie kandydata o pozostawaniu w zatrudnieniu,

    8)  oświadczenie kandydata o   pełnej  zdolności  do  czynności  prawnych  i   korzystaniu  z   pełni  praw   publicznych,

    9)  oświadczenie  kandydata, o niekaralności prawomocnym  wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe

    10)  oświadczenie  o braku  przeciwwskazań    zdrowotnych  do  podjęcia pracy   na   w/w  Stanowisku,

    11) kserokopia   dokumentu   potwierdzającego   niepełnosprawność *,

    12) oświadczenie kandydata  o  następującej  treści:

     

    „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2016r., poz.922 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.z 2016r., poz.902).

     

    *Dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia,o którym mowa w ar 13a ust.2 ustawy z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r.,poz.902)

     

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Popielowie lub przesłać pocztą na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Popielowie, ul. Powstańców 12, 46-090 Popielów z dopiskiem na kopercie: Nabór na stanowisko referenta ds.  funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych” w terminie do dnia  21  lipca 2017r.

    Aplikacje , które wpłyną po wyżej  określonym terminie nie będą rozpatrywane.

     

    Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu    077/4275711

    Kandydaci spełniający wymagania formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie o  terminie i miejscu rozpoczęcia II etapu naboru.

     

    Z  Zasadami  naboru  można  się  zapoznać  w  Gminnym  Ośrodku  Pomocy  Społecznej  w Popielowie przy ul. Powstańców 12 (Kierownik)  oraz na stronie GOPS (www.gopspopielow.pl),

     

    Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie umieszczona na stronie internetowej  Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (www.gopspopielow.pl), Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.popielow.pl) oraz  na tablicy informacyjnej  w   Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Popielowie po zakończeniu procedury naboru.

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 4 ustawy z dnia 21.11.2008 r o pracownikach samorządowych informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym, określonym w ogłoszeniu o naborze.



    logo wspieraj seniora Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Popielowie
    wspiera Projekt "Wspieraj Seniora"
    zobacz najnowsze informacje